Drachtplanten lezing 16 januari 2014

Op donderdagavond 16 januari 2014 heeft Arie Koster een lezing verzorgend over Drachtplanten en Drachtbomen voor imkers en geïnteresseerde medewerkers 'in het groen' van de BELGemeenten, Gemeente Bussum en Gemeente Huizen. In een mooi gevuld bijenhuis werd in hoog tempo een boeiend verhaal door hem gehouden, ondersteund met zeer veel beeldmateriaal.

Deze voordracht was een gezamenlijk initiatief van de imkervereniging Bussum en de imkersvereniging Blaricum en omstreken. Van beide verenigingen waren veel leden aanwezig en ook was er een hele ruime afvaardiging vanuit de gemeenten rondom Bussum.

Naderhand zijn leuke contacten gelegd tussen de voor 'het groen' verantwoordelijke personen bij de gemeenten en de imkers in het Gooi.

Een waardevolle avond in meerdere opzichten!